behöver sympatier från fel håll.

kontakten är så gott som tappad. vet inte vad jag tycker om det..

Söndagkväll. yey ! får inte ens sovmorgon imorn för balduren ska skos. Börjar kvart över 12 men nu ska jag vara i stallet 0830 . wey ^^
igår va jag på bio. såg supersugen. asrolig xD sen när vi kom tillbax till rönninge drog vi hem till andersson å bastade med grabbarna som var där. Vid halv 3 var jag tvungen att gå hem för jag höll på att DÖ av hunger å det enda andersson hade att erbjuda vad knäckebröd med kavair. Åt en men det var så starkt :/ vanlig kavair e inte jättegott,. banan skare va (; ahahah.

sen idag red jag ut med Sofia , vi klättrade och det gick skiiitbra (: när vi galoppera å trava bockade han inte EN enda gång. Inte ens vid vägen eller vid brädgården där han alltid gör det. Å han stack bara en gång. Han börjar lyssna på mig :D <3 älskar han så det gör ont.

direkt efter stallet typ så åt jag på kolgrillen med familjen. Sen kollade jag på scrubs (:
(mitt liv är ganska härligt ibland, nån som vill ha de som förtjänar de? (; )

Måste sova nu snart typ, ofta det kmmer inträffa. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback