do you know what if feels like ?

Goddagens.
Jag måste berätta om dagen bedrift: Jag hade ställt klockan på halv 8 typ. När den ringde snoozade jag såklart. Så den ringer var femte minut. Efter ca 45 minuter slutar den dock snooza av sig själv men jag låg ju å sov å märkte inte det. Så vaknade av mig själv FEM I NIO! börjar fem över ^^ men jag hann! fyfan vad stolt xD hade bara en lektion å sen håltimme i två timmar så kunde egentligen ha skolkat men set gjorde jag inte ^^ så när jag kom hem igen åt jag frukost åså, ska gå å fixa mig snart xD

Igår var jag inte i stallet :( asså jag får fan abstinens på en dag xD så satt vid datorn hela dagen. Men klockan 8 mötte jag Sofia med Lisa (: vi gick/sprang möllespåret. det var faktiskt skitroligt (: Lisa var värsta duktig oxå, inte ett dugg trött ,haha. sen mötte vi en annan hund så dom lekte lite med varann åså (: men vi gick typ 4,5 km. kanske sprang 2 av dom eller nåt sånt ^^ så vi ska springa igen på lördag efter jag har haft eftermiddab i stallet å innan idol om vi hinner ^^

Alltså, idag ska Martina få rida Baldur lite har jag lovat så då blir jag väl i stallet till 7-8 tiden, på fredag ska jag direkt efter skolan åka till mammas jobb kommunalt å byta stövlarna IGEN, sen direkt till stallet å ha eftermiddan. EFTER det ska jag rida ut oxå. sen komma hem (tror fan det var på lördag vi skulle springa :P) å va med Klara å Sofia på kvällen. På lördag ska jag upp typ 9 för att åka in till stan å shoppa, direkt när jag kommer hem ha jag stalltjänst å ska rida sen oxå.  åsen efter stallet ska jag springa med Sofia, så måste det vart :P åsen på söndagen har jag morronfodringen i stallet >__< hua. väldigt full helg men roligt (:

Ska gå till skolan om en timme.. what ska jag hitta på.. *-) dhjfhgfjhuireuf. Herrå (:

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad duktigt att inte skloka, hihi :) Och att springa
med för den delen, man kanske får hänga på
att springa på lördag?(A) om jag inte måste plugga..
Puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback