dysfunk.

HALLÅ.
Idag börjar jag 8.40 men vi hade redovisningar å min grupp skulle inte göra förrän 10.20 typ :O så jag satt å vänta å allting helt i onödan! :( var jättejobbigt att gå upp men tänkte att jag måste för gruppens skull åså! GAH. Men sen vid halv 12 fick jag gå hem iaf. Åkte till stallet vid två, skulle rida ut med Klara. Visar sig dock att Prima skadat sig igen, bakbenet var helt svullet vid kotan och skenan å allt vad det heter. Visserligen inte halt men som sagt, kan ju vara senskada isf ;) Men vi gick till vägen och betade med pållarna istället. det var mys (: sen longerade vid Baldur, gud vad jobbigt det är ! man måste fan typ jaga runt han xD vi var ju på gräsvolten så han ville bara stanna å äta hela tiden. Sen fick han värsta farten typ åså halka han å typ ramla i spagat :S såg läskigt ut, trodde lätt att han skulle sträcka sig men tydligen inte.. men men, kom hem å gick hem till Åsa för Felicia fyllde 4 idag (; så vi åt lite tårta åså.

men nu måste jag sova, börjar 9 imorn >__< Pusspuss.

OLA SALO my sexy papa xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback