ey I thought I told you.

hey, idag var jag i skolan på alla lektioner å allting, gick inte ens hem på håltimmen, stolt :) hade matte (jobbade ingenting, har typ tappat motivationen där :/) sen AOL fast vi har börjat på nästa karaktärskurs nu, Barn,kultur och fritidverksamhet. 75% av kursen består av praktik (3 veckor) så det e ju rätt skönt. nästa vecka får vi veta betygen på förra kursen. Asså om jag inte får VG så DÖR jag. på riktigt. har faktiskt kämpat. iaf sen hade vi engelska :D det gick bra bra. efter skolan (sluta typ halv 4) åkte jag till stallet som vanligt, red ut med Sofia å det gick så jääävla bra :D :D asså jag har ju bara ridit ut med Prima , jag tror han blir så jobbig för han blir så stressad. Asså jag börja nästan gråta, blev så jääävla glad, asså på riktigt ! ni kan bara inte förstå hur mkt känslor jag har för den där hästen :P allt från hat till obeskrivlig kärlek. asså han småbocka ju lite åså men han stack inte EN ENDA FUCKING gång. å han dumma sig nästan ingenting alls. Asså får typ tårar när jag skriver :P ÄLSKLINGEN. sen i stallet fastna han dock med sadeln i typ en liten grej på boxen så han fick lite halvt panik å slet sönder hela mitt nya schabrak :/ 

iallefall, efter stallet vid 8 tiden kanske vi var klara så åkte jag hem till Sofia ett litet tag. Vi åt mackor åså ^^ haha juste. på vägen hem, vi åkte med Klaras mamma så satt jag i Sofias knä i framsätet , asså shit det var nästan läskigt xD satt skiitnära rutan , tur vi inte krocka eller nåt^^ men det var ju mysigt eller hur? ;)

iaf nu är jag hemma å orkar inte skriva mer för jag e nödig xD pusspuss.

tårarna kommer när ingen annan ser, det känns som att jag bara faller och faller ner.

Kommentarer
Postat av: Klara

Oj då "/ Jag får väl jobba lite mer på att hålla in honom. Synd på schabraket, men nu har du en anledning att shoppa fler ;) Haha Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback