fhjkds

goddagens.
kom just hem från vandringen i grödinge. Gått nästan två mil !! tog fem timmar(med pauser). mina fötter smärtar nåt otroligt. Det var trevligt men lite långtråkigt faktiskt. bara skog , skog å skog överallt. det enda roliga var när Zerina halka på en stock å ramla, haha xD jävla klantarsel du e (: sen vare nåra som hade med sig hundar, dom var ju söta iaf xD

ikväll ska jag ut å springa, jisses. jag kommer vara sjukt trött imorn. och har prov oxå ! gah. aja.. sen på lördag ska jag upp vid 9 :'( ska först åka å köpa hästgrejer, sen ut till baldur å sen till srk för julle ska dit, :P häst-lördag. höhöh.
menmen.. aa, jagf vet inte.. orkar inte skriva mer. hejdåå<3

Kommentarer
Postat av: Louise

2 mil?! :O Oh my golly! gick ni bara för att gå eller varför gjorde ni detta!? :P aja hejdå hejdå!

2007-10-10 @ 21:22:35
Postat av: Tove

det var friluftsdag så ja, typ för att gå (;

2007-10-11 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback