fredag 5 oktober 2007

Hejs
Tog mig ledig idag. alltså jag går världens lättaste program men ändå pallar jag inte utan att vara hemma nån dag varannan vecka. Jisses. hursomhelst, väntar på att Aud ska komma. Hon ska hämta en sadel och lämna ett skarpare bett åt mig som jag ska ha nrär jag rider ut (: skönt.

Blä jag vet inte vad jag ska skriva faktiskt hah. om klockan bara kan bli tre så jag kan åka till mamma, då har jag iaf nåt att göra .. Kollade just på våra värsta år, ganska roligt faktiskt xD Idag ska jag rida ut med Klara, vi ska rida Hallingerundan å kolla hur dom har fixat den där bommen. På bilden i tidningen såg det ut som att dom bara hade gjort som ett "hål" i bommen, att att dom sänkt den ca en halvmeter-meter så man måste gå över den. Är inte säker på att hästarna kommer vilja gå över en röd/gul bom med röda/gula pinnar på sidan om den xD okej, ingen fattar hur den där bommen ser ut. ser ut ungefär såhär   
___      ____
     |__|
fattar ni? xD den övre strecket är själva bommen å så ska man gå igenom den där neråtgrejer, asså vfr man ska gå ÖVER fattar jag inte, dom kunde ju abara gjort en smal passage på sidan :S whatever ! vi får se :P
 
nej nu ska jag kolla på momento , ordprogram ! (Y) hahaha, så jävla irriterande, men kollar på de endå xD aja hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback