frukost, fika, lunch, fika, kvällsmat.

Yes , I'm in grandma and grandpas hooouse (; wherever ? vi äter ungefär hela tiden. man tröttnar på att äta. det e synd asså xD
Igår kom vi hit. Då kollade vi på en svartvit kriminalfilm. Otroligt spännande, not. haha. alltså.. vi gör typ ingenting här så har inte så mkt att skriva. idag har jag vart ute å sprungit,. kollat på TV. å typ så. ska gå till ica me julle sen :P köpa cola ofc .

min farfar har levt jävligt länge. hans morfar ramla i havet en gång men där låg en död isbjörn som han kunde flyta på och det e helt sant. :O vilken jävla röta :D shala. ska se en film som heter closer ikväll. hoppas den e bra. annars dör jag. >__< asså dom lägger sig typ halv 8 här :O helt roligt ^^ aja kommer hem imorn vid lunch men då ska jag direkt till balduren åsen till stälje å kolla på vinterstövlar (: puss. nån som vill ses på onsdag kväll ? :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Jaag vill ses! :D

Postat av: Klara

Föresten låter den där historien en aning tillspetsad, haha :P

2007-10-31 @ 11:27:14
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: tove

nej asså det e sant ! ^^ seriöst.

2007-10-31 @ 19:22:36
Postat av: Ellinor

Hah, när jag är hos farmor är det också så. Frukost, fika, lunch, fika sen en fika till för någon kom sent, kvällsmat och en liten fika när man kollar på teve på kvällen. x) haha. Fast hos henne går man och lägger sig vid 1 eller något. Inte så tidigt i alla fall ;P

2007-11-01 @ 00:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback