fy på mig.

Var längesen jag bloggade, typ ^^
Idag hade vi studiedag, så jag har sovit å sen kollat  på lejonkungen. Vid tre åkte jag till mammas jobb för vi skulle köpa ridstövlar. när jag kom upptäckte jag dock att dom var alldeles förstora så mamma ska åka å byta på onsdag xD jag som ville rida med dom imorn !

nu på kvällen har jag vart med Klara, vi gick jävligt långt, kom tillslut till Lollo men hon ville hellre vara hemma än att prata med oss i fem minuter. så vi gick till Kakan, han var mkt snällare å trevligare (: gav mig t.o.m en tändare som är mkt svårare att ta sönder ! TACK :D sen skulle han gå in så då gick vi till Sofia. Hon visade film på hästen hon ska köpa å två andra som hon provred (: och dessutom lova hon att fråga mig först om dom behövde hundvakt nån gång (: sådetså :D haha. ja jag är besatt av hundar, har fan vart det hela livet :( det e jobbigt faktiskt. borde söka hjälp. eller slaffa hund, men får fan inte :@ men men måste sova nu. börjar tidigt imorn :( Pusspuss .

Kommentarer
Postat av: Klara

Elaka Lollo :(
Jag kan inte tänka mig en hund i ert hus *-) haha
Puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback