hot-mail.

Hejhej.
Idag i skolan dog jag lite. efter matten hade jag ju som sagt håltimme sen när jag kommer tillbaka å ska ha AOL så ba: nee lärarn e sjuk. CPP. så jag, zerina och erica går hem till mig å kollar på ordprogram och våra värsta år. skittrist egentligen xD Sen hade vi engelska å det känns som jag tappat min studiemotivation :/ fett synd. menmen.

efter skolan mötte jag Martina vid station för hon skulle rida Baldur :D Asså fan vad kul vi har ! oslagbart, minns när det bara va vi två hur sjukt kul vi hade å hur mkt vi bråkade. men alla roliga stunder, typ i lågstadiet när vi låste in oss på toan å limmade ner händerna för vi vägrade se solförmörkelse (synd fan :S) , eller i sexan när vi oxå låste in oss på toan å dom ropa ut våra namn i högtalarna å lärarna trodde typ att vi råkat ut för en olycka  eller nåt xD Sen typ alla dagar vi umgicks å vi höll på å skita ner oss av garv xD speciellt på väg hem från stallet , på bussen med Linda åsen när vi var helt jävla apiga på tåget. ASSÅ VI E SÅ JÄVLA SÄR ! älskar det :D
hursomhelst, det gick bra å rida :D älskar mig sötnos jävligt mkt nu, allting går så jäävla mkt bättre <3 asså ALLT. han e helt underbar ^^ <3 .

Sen efter stallet åkte vi till felino å eftersom hon är fucking rich bitch så bjöd hon mig på pizza , <3. men aa, jag tror vi skulle se Borat på söndag. hahaha xD dör. high five ! sexy time, naaat x'D dör alla gånger.

men nu måste jag duscha på riktigt. fan. Men imorn ere fredag :D åh vad jag längtar tills imorn ^^, haha offer. öh aj huvvevärk. asså e ja full eller ?!?! cp . HJEDÅ PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Klara

Hoppas bara jag orkar springa ^^. Hehe,
det går nog bra, prima lär ju vara lite pigg han med. Och han blir så illa tvungen att stanna när vi kommer till bommen iaf ;). Klart jag hjälper med insläppet (L). Och gubben har inte 10 fingrar utan 8, jag orkar inte förklara varför :P
Puss ses sen(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback