I'll be there for you <3

håller på å att ladda upp bilder på BD. typ sämsta tiden på dygnet att göra det. Går söligt som fan.
Idag var jag i skolan 5 minuter. Fick bara G på AOL ! jävla skithelvete. hatar läraren. SKITHÅRD med betygen vafan. sen säger hon att jag borde vara nöjd med G? Borde jag? eller inte !! fuck you. Sen sitter hon och snackar om att jag har fett med kapacitet och att jag e skitsmart å sen att jag ska vara nöjd med G? ofta hon menar det. cp cp cp. pappa kommer typ bli fett lack om han får veta de >__<

Sen åkte jag iaf till stallet. Var mysit . Älskar min lilla ponny så mkt. inte att rida han men annars (; tjockis han är alltså. allt han tänker på e mat ^^.

När jag kom hem åt jag mat. Sen kolla på TV lite. Notting hill kommer ikväll, lätt en av mina favoritfilmer ^^ <3 ska äta clementiner å kolla på den. börjar inte förns 12 imorn heller ! skönt. sen ska jag till stälje å köpa en grej å äta på donken med ZerinaDenFina (;

nu gåre lite fortare på BD.. nice ! aja, imorn ska Ewe till stallet så jag ska väl göra lite läxor hade jag tänkt. Får se hur det går . *-) men men.. har inte så mkt mer att skriva. Om nån kan fixa en platta öl till helgen vore det väldigt hyggligt (;  puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback