She says she's tryin' but she is lying.

Heej hopp.
Idag hade jag bara engelska u skolan. Sen var jag i södertälje med Zerina, var trevligt. efter de gick jag hem till Eva. jag hjälpte henne å plugga lite å sen baka vi å kolla på bonde söker fru å drack te . Urmysigt (; Tog det väldigt kortfattat för orkar inte skriva så långt idag ^^ Fan, önskar jag hade tid å träffa alla oftare ! men alla e i skolan så mkt å sen är ju jag i stallet sååå :P lite synd men nu på lovet ska jag träffa allaa :D :D sen efter lovet ska jag träffa Mickis ! wiiie :) ska hälsa på i tullinge (; ska bli fett med kul ^^

bla bla, det var allt jag ville skriva. Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Louise

jaa jag önskar jag kunde träffa dig oftare! men idag liksom va jag i skolan till kl 6! arbeta med projekt arbetet ... :( gosh, tur att det händer väldigt sällan. Puss hej längtar till höstlovet som faen!

2007-10-24 @ 22:24:31
Postat av: Josse

du får sluta va i stallet så ofta :P jag saknar ju dig! puss på dig gumman

2007-10-25 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback