sööndag :(

Det var fan längesen jag skrev. Var inte inne på datan igår , ^^ stolt fan.
I fredags var jag hemma från skolan för Baldur skulle vaccineras å sen skulle Aud hämta en sadel oxå. På kvällen var jag med Sofia (såklart xD) och Klara. Vi kollade på idol och fredag hela veckan, sen spelade vi hjärnsläpp (partyspelet för vuxna) skitroligt spel faktiskt ;D Vid halv 3 var jag hemma. Sen på lördag morgon åkte jag till stan med Sofia, Klara å Lollo (: hitta typ inget av det jag ville ha utom skor. Köpte vita strumpbyxor istället för svarta.

När jag kom hem från stan vid halv 5 så ringer jag till mamam för hon skulle komma hem då å skussa mig till stallet. Men nej, då ska hon åka å fika med pappa istället ! :@så jag går till bussen åså går den bara en gång i timmen! så då går jag till sofia å tänkte låna en cykel å cykla till stallet istället :P men hennes snälla mamma skussade oss (: Sen i stallet hade jag eftermiddan åså, och Sofia red Baldur lite på banan för att testa hur han va åså. Dirket när jag kom hem bytte jag om till träningskläder. Sen kom Sofia hem till mig med Lisa för mamma å pappa skulle hälsa på henne eftersom vi kanske kanske kanske jätteliten chans ska köpa en sån hund i vår ;) men dom tyckte hon var söt iaf så det var ju bra (A) , sen stack vi ut å sprang å det gick bra :D Kom hem , åt middag kolla lite på tv å sen gick jag å la mig.

Kvart över sju väckte pappa mig imorse å fråga vilken tid jag skulle till hästarna, hade glömt sätta på väckarklockan (!) så det var bara att gå upp, ta på sig mjukisbyxor å vintejacka och åka ut. Skittrött >__< men julle hängde med iaf. nästan frivilligt.  så det har jag gjort i helgen än så länge. idag ska jag väl tare lugnt hoppas jag på (: tror jag ska beställa lite grejer från börjes. Pussheejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback