synd .

http://www.youtube.com/watch?v=X1_Zl8qhLxg

asså, känner mig fett hjälplös :/ ser en kompis bli tunnare & tunnare, och man ser verkligen .. hopplösheten i hennes ögon. man gör det. hon ser rädd ut, ledsen, ser i hennes ögon exakt hur hon känner sig. det e så hemskt. tänker varje dag att jag ska prata med henne, bara säga att jag finns där.. men vågar typ inte. vill inte känna mig tjatig. hennes lår är lika smala som vaderna och det ser ut som att höftbenen kommer skära upp hennes hud inifrån. får fan tårar :(  hennes kropp är som en undernärd 12-årings. HJÄLP MIG. vad ska jag göra :/  vill inte se hennes skelett framträda mer för varje dag, se hur hon täcker sin bleka hud med solpuder eller spänner skärpet ett hål tajtare.. gör ont i mig.

Kolla på videon, eller lyssna på låten snarare. Skitbra <3 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback