what about all your promises?

Hejhopp.
Idag började jag 8.40 och försov mig inte, stolt :) Vi pluggade inför provet på lektionen, kan första delen någorlunda bra nu. Vi ska förhöra varann på vandringen imorn vilket just påminde mig om att jag måste köpa matsäck (gifflar bl.a ;)) Åt lunch i skolan så jag slipper äta mackor hemma igen. börjar tröttna på de fan >__< haha äter  de hela tiden. hinner lixom aldrig laga mat för direkt när jag kommer hem måste jag plugga åså å min familj brukar inte spara mat till mig snälla som dom e xD men men, idag ska jag äntligen rida!! har inte ridit sen i tisdags :O asså ett helt ridpass lixom, har bara skrittat ut barbacka å travat litegrann åså. så idag blir det en utetur å han kommer vara skiiiiiitpigg. haha :D På torsdag tror jag ska jag köpa nytt träns å testa pessoabettet, om vi inte trivs med det så får jag punga ut 300 spänn på ett pelhambett , men det får det vara värt ^^

Idag träffa jag josse å carro i skolan, det va längesen :) iallefall Josse . höhö. vem vill kröka i helgen? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback