why can't you stay with me ?

Hejhej.
Idag äre alltså måndag. jobbigt, var inte med på gympan för jag hade "hjärnskakning" hehe. cp. Sen vare engelska, det var kul, men vi har alla varsin personlig planering och jag fattar typ inte vad man ska göra , skitkrångligt :S . men det går bra.
På torsdag har vi prov i Arbetssätt & lärande , har inte ens läst sidorna eller nått. orkar fan inte. Sen på fredag äre matteprov , inte så orolig för, tror det kommer gå rätt bra (; enda jag e dålig på e division, haha.

Efter skolan åkte jag direkt till stallet. Egentligen äre Evve som rider på måndagar men jag skulle haft så tråkigt hemma så jag åkte å mockade å gjorde mat åså så hon slapp göra det . Men vi smörjde tränset och sadeln. behövdes verkligen (; Jag ska köpa en nytt träns snart. Som passar till pessoabettet jag ska ha i skogen så jag får stopp på han xD haha.

men men, jag vet inte. har inte direkt så mkt att skriva ^^ vill ha höstlov, behöver vila upp mig xD trots att jag har soft i skolan så blir jag skittrött ! när jag är i stallet så mkt å dessutom tränar.  känns som jag aldrig har tid att bara slappa utan att tänka om en timme måste jag sova eller snart måste jag gå till bussen å bla bla :P haha. 

men men, ska nog göra te å kolla på tv <3 take care ! 

(lyssna in The cranberries, skitbra, speciellt en låt som heter promises <3)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback