would you wanna see? If seeing ment that you would have to belivie?

Hejhej.
Jag börjar 14.30 idag så har redn vart i stallet. Mockade ut hans bädd eftersom han rör runt för mkt i sin box för att det ska funka, blir bara fuktigt allting >_< 5 överfulla kärror tror jag det blev. var RIKTIGT jobbigt ska jag tala om. Eftersom jag måste gå ca 200 m (?) för att tömma skiten ^^ Ryggvärk ryggvärk, ja. Det var typ det enda jag hann göra och var väl där 2 timmar kanske . Tog lite kort på sofia och påven oxå men inget blev speciellt bra, pallade inte anstränga mig, dessutom suger kameran :) Kom hem, proppade i mig mackor och satte mig här. ska väl gitta om en stund och ha engelska.

Ikväll ska jag springa. Dels för att Eva ger mig lite prestationsångest av nån anledning men det e faktiskt roligt (; eller inte själv men spinger ju alltid med Sofia propia ^^ (vet inte :S) . aja , ska kolla om vi har nåt godis hemma eller nåt. antagligen inte men endå. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback