...

Idag började jag klockan 9 med en två timmar föreläsning, sedan lunch en timme, å sen två timmar till föreläsning men det var blandat med lite lekar osv. Sen åkte jag till stan å skulle möta pappa, men råkade åka in en timme för tidigt, så jag strövade runt på centralen å försökte hitta ett ställe att köpa french hot dog. Slutade med en grillad med bröd på pressbyrån. Sen åkte jag och pappa till odenplan, satt på en föreläsning om bilkörning osv i 4 TIMMAR! sjukt uttröttande. kom hem klockan 10 tillslut. Då hade iaf mamma vart på hööks och köpt lite grejer till mig så jag kan rida imorn iaf :) snälla hon. 

Imorn börjar jag 12.10 , kommer säkert vakna klockan 8 iaf bara för det. Men aja, nu ska jag gå å knarka. Pusshej. <3 

Kommentarer
Postat av: fredrik din äääällskade konfa polare:)

asså man blir så sjukt glad av din blogg:D fan vad jag älsakde rasse skämten tove :D aja men den är kul att läsa iaf :)

2007-09-05 @ 23:07:06
Postat av: Josefine

Jag och Carro va ju också inne i stan igår..

2007-09-06 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback