Baldur.

Jag hämtade honom igårkväll. Snacka om att jag var happylicious typ :) Idag ska jag åka ut vid halv fem. Jag hoppas att inte nån annan häst har sparkat honom i hagen eller nåt så han har gjort illa sig :/ Han e ju så liiten, å dessutom den enda vita bland alla bajshästar (A) stackarn :P

Idag är jag hemma från skolan. Är förkyld, skulle egentligen kunna gå men jag e så lazy. Dessutom har jag sovit skitdåligt i natt. Typ fett ont i halsen å allt. Nej, ska gå å göra iordning värsta frukosten å kolla på film. Puss.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så det var därför jag inte såg dig i skolan idag :( Hoppas du blir bättre så jag kan träffa dig imorgon :) Puss

2007-09-04 @ 15:36:33
Postat av: Eva

haha bajshästar:P
inge bra å bli sjuk, men du får krya på dej iaf!kram kram

2007-09-05 @ 23:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback