Ello !

Jag är trött och har håltimme, men ska gå till skolan om en kvart. Lämnade Felicia på dagis idag igen, hon gick och babbla hela tiden medan jag gick å tänkte på annat å typ ba: jahaaa, m-m vad kuul, osv xD
Hade matte första lektionerna, asså det är pinsamt enkelt vissa uppgifter. UÄH. Kanske ska fråga om jag kan få en annan bok *-) aja, sen gick jag hem och mamma var hemma för hon e typ lite sjuk :P skolkis xD Så vi har ätit tortellini å kollat på Animal Police , haha. I lööööv Animal-Planeten xD

men men, nu ska jag gå ner och dricka kaffe med min mor så jag orkar mig igenom AOL, engelskan och studiehandledartiden, + bära hem Felicia från dagis eftersom det annars kommer ta en timme att gå hem. Pusspuss ^^

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh tortelini! Ge mig ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback