friday.

Väntar på att klockan ska bli halv så jag kan börja dra mig mot bussen. asså jag har blivit en äkta hästnörd , längtar varje dag(nästan) till att få komma till stallet. fast idag har jag dock värsta mkt att göra, måste först mocka väldigt mkt eftersom jag inte var allför noggrann igår , hade bråttom hem. Sen ska jag fylla på med lite nytt spån oxå, fredag å allt ;) haha. Sen har jag insläppet idag, dvs att jag måste ta in alla (!) hästarna, göra höpåsar, fodra, och det jobbigaste: sopa hela stallet :P hahaha. aja, jag har ju Klara min ena slav med mig iallefall.

Idag i skolan hade vi först matte, jag ligger rätt långt före alla andra men lennart tyckte endå att jag skulle fortsätta jobba på utan att vänta på dom andra, så får vi se vad vi gör när jag har gjort klart boken :P har redan kommit till sidan 60 typ, på två veckor. asså det e så enkelt! sen hade vi datorkunskap, jag satt inne på bukefalos för att mitt arbete blev klart förra gången å han sa att det såg bra ut så det gick inte att förbättra så mkt (H) haha xD slutade sen å nu sitter jag här, har hittat en ny låt att vara besatt av: empty apartment heterden, minns inte vilket band.. kan ha varit yellow card eller death cab? whatever. den e bra iaf.

Min msn har virus så jag kan itne vara inne, sen kan jag inte komma in på web messenger heller! Viktor kom hit? (A) . bah, en jobbig grej: jag la mina blöta ridbyxor i en hög på golvet igår, självklart är dom fortfarande fuktiga så jag sitter här med mina ridbyxor från den smala tiden, AJ för magen och stelt som faaen för benen :P känner mig som ett fucking kylskåp. Kan inte fatta att jag gått upp så mkt på typ bara 1 ½ år :o men men, shit happens ;)

I helgen ska jag mest ta det lugnt antar jag. Just nu har jag ingenting att se fram emot förutom fjällen den 22:a december, men det är lite för långt kvar för att jag ska kunna leva på den glädjen ;) Får försöka hitta något. eller vafan: carpe diem!

Nej, jag kanske borde ta och runda av lite ^^, ska kolla in spiderpig på youtube, det var fanimmej ett tag sen. Pusspåer, ha en bra helg !

Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha "fanimmej ett tag sen" xD du gör en så glad! gud va du sliter och släpar på i stallet! duktig flicka! <3

Postat av: Klara

Se fram emot höstlovet? :P

2007-09-21 @ 23:44:59
URL: http://urkbulle.blogg.se
Postat av: Tove

men vad jag ska jag göra på höstlovet som e så kul? :P Jag har det ändå så slappt i skolan så lixom ja xD

2007-09-22 @ 01:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback