hemmaa.

Jag är hemma nu. som ni fattar. håller på att färga håret som vanligt , haha.
I nkp gjorde jag inget speciellt direkt, men kom dit vid 3tiden. Satte mig å kolla på TV å läste solo. Sen vid 5-6 tiden åkte vi in till stan å gick på resturang, åt väärldens fucking godaste calzone (nämnas bör att jag hade ätit en mcfeast - meny till lunch) och detta var inte slutet. Efter resturangen skulle mamma & åsa på konsert (ja Eldkvarn om ni måste veta) så jag, julle, pelle, johanna, micke, tia, axel & felicia drog oss hemmåt. Men på vägen köpte vi godis såklart xD (okej för att sammnställa det hela: åt enbart extremt fettig och onyttig snabbmat hela dagen. Senare på kvällen när jag kollat på ondskan med Johanna så satt jag och försökte låta bli att spy xD det positiva var dock att min morbror bjöd mig på öl (: var dock inte så sugen pga mitt illamående :P  På lördag kommer Johanna till sthlm , försöker tjata att hon ska köpa några öl eller cider till mig men det går inte så bra :P DU KOMMER INTE KOMMA I FÄNGELSE , I SWEAR! Och jag lovar, dte kommer inte hända mig nåt heller . sneeela (A) haha.

iaf. sen idag har jag inte gjort nåt spec alls. Ikväll vet jag inte heller vad jag ska göra. haha. men imorn hoppas jag på att åka till stan (: men vi får se. Red inte igår , inte idag ¨å ska inte rida imorn heller. JAG DÖÖÖÖR.
Men fick stallschemat å de från elli idag. hon frågade om nån hade nån ide på nån rolig grej vi alla kunde göra nu i höst. kommer inte på nåt kul.. men däremot skulle jag vilja att alla red ut tsm sen i december (: åsen tbx i stallet så fikar man lussebullar åså. mysigt (: aja, ska gå å skita nu :P Pussheej <3 saknar alla skitmkt ! (okej, ni "alla" vet vilka ni e xD) kraaaamar.

Kommentarer
Postat av: Carroo

saknar lilla dig oxå =)
vill oxå till stan måste köpa sport bh :O

2007-10-01 @ 10:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback