I am such a boring kid!

Good morning star shine, the earth says hello!
Tänkte försöka skriva ett inlägg utan att nämna Baldur, någon annan häst eller något som har anknyting till hästar. Insåg nu att jag redan sabbat den planen, that's just too bad. Dessutom går hela mina dagar åt att tänka på Baldur (nej jag är inte kär i min lilla häst) det är mest onda tankar egentligen. Och sen sitter jag och tänker på hur vi ska komma överens bättre. Kommer aldrig fram till något, men min lärare tror nog vid det här laget att jag har EXTREMA koncentrationssvårigeheter, eftersom hon ertappar mig alltför ofta genom att sitta å stirra ut genom fönstret. Synd, jag vill framstå som ambitiös. IALLEFALL. idag red jag ut med Sofia som red Prima åsen Hanna på Tubbe :) Det var riktigt roligt eftersom han inte sölade ett dugg. Däremot tror jag vi måste bygga upp hans gå-i-uppförsbackar-muskler. Usch, han orkar inte ens trava upp för en normal backe. Men annars var han pigg och glad , underbart! :)

Alltså shiet alla skriver på msn! pratar med Klara, Lollo, Maria, Mowgly å en annan tjej :P asså typiskt att alla ska vara inne at the same time! måste gå alltså. Pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Klara

Guud vad jag är
sugen på att rida! Längtar till fredag <3 :D Våga inte få förhinder! ;). Haha stackarn, vi får ut och klättra en massa i snälla-skogen :).
Hehe, jo det blir ofta alla på en gång, lite svårt att hinna med att skriva då^^.
Puss (L)

Postat av: Klara

.. våga inte få förhinder! ;) Haha stackarn, du får ut och klättra en massa med honom i snälla-skogen :P
Hatar när helva inlägget försvinner >< Puss(L)

2007-09-13 @ 13:55:15
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback