jävla cp asså :P

Julle kom just in och kastade en hög med kläder på mig ? Asså jag kokar egentligen av ilska men försöker se det roliga i det hela. hon har daaaaamp och cppp å allting (: stackarn.

Idag red jag ut med klara. gick sådär. imorn ska jag rida prima, gud vad roligt det ska bli :D hehe, hoppas bara Baldur sköter sig alltså :/
Jag ska kolla hans rygg imorn och även hovarna, sen ska vi ev. byta foder åsen på torsdag blire longering. och om det går bra så även på fredag, på lördag åker jag till norrköping så då får han vila åsen på söndag rider märta ut (: har aldrig sett henne rida så hoppas hon är duktig för sin egen skull, tror han kommer vara ganska het på söndag xD om han inte vart i skogen på 3-4 dagar lixom ^^ . nej men sen nästa helg kommer mickis hit å vi ska göra lite övningar från backen med repgrimma, ledarskap nånting, så han börjar respektera mig mera. Vilket skulle va skönt. Så det e väl bara å kämpa. usch jobbigt, jag vill alltid att allting ska gå så fort, vilket alltid skapar problem för mig :P

Idag har jag ätit jäääävligt mkt, fetto. usch känner mig riktigt äcklig. Tog två mackor till idol å så säger mamma med värsta bitchig ton: jaha, har du inte ätit middag eller ? som att jag inte borde äta mer för att jag e så jävla fet. die bitch. jag försöker ju. sen påpekar såklart min syrra det oxå "ere nån här som e fet så ere ju du" tack :D --'

om en timme börjar idol igen. hatar att man måste vänta så länge, vill sova, men jag är besatt å måste veta vem som åkte ut :P hoppas Särla eller Tamela. hejar på amanda, marie och Patrizia. dom va lätt bäst (:

men men,  håller på att mobba mowgly på msn :) roligt roligt. höhö. nej men, pallar inte skriva mer. pusshej.

Kommentarer
Postat av: Klara

Märta klarar sig nog bra :) hehe. Hon kan också vara lite dampig, men lite tråkigt om de var helt snälla
hela tiden kanske *-).
Och skärp dig!! Du är inte fet, kan du fatta det någon gång eller?? Och två mackor är väl inte mycket :S Du är finast ju, puss älskling :)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback