måndag.

Började 8 idag. Jävligt jobbigt. Var halvt medvetslös nån timme efter jag vaknat. Hade det otroligt segt i skolan, som vanligt. Men jag känner mig duktig iaf. Vilket jag aldrig gjort i skolan förut ^^ bara för att jag går med min klass. Hatar typ "tjejgänget" dom sitter och garvar som jävla ankor hela lektionerna och är bara sjukt omogna --' bah. Har inte så mkt att berätta om min skoldag, har mest umgåtts med mina mogna kompisar Carro, Josse och Becca :P hah.

Men nu måste jag byta om, ska snart åka ut till stallet. Har typ ingen lust , är så trött men har jag gett mig in på detta så får jag ju slutföra det oxå ;) Men det blir nog att börja leta medryttare snart endå när jag lärt känna Baldur lite bättre bara. Hoppas nån är i stallet som man kan låna sporrar av eller rida ut med. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback