My day.

Började skolan 8.40 idag. Jag är så sjuukt morgontrött så man tror det knappt. Usch det e skitjobbigt faktiskt. Men jag måste säga att jag är stolt som inte försovit mig en enda gång hela terminen.  Hade bara en lektion idag. Denna var dock tre timmar lång. Och vi gjorde inte speciellt mkt heller. Hoppas det blir bättre sen.

Gick hem, åt lunch, bytte om och gick till bussen för att åka till stallet. Det gick bra idag, red ut med Klara. Baldur var skitpigg! egentligen alldeles för pigg , glad och exalterad men det gör mig absolut ingenting, blir bara glad så fort han har bjudning xD jag måste dock erkänna att jag var nära att inte få stopp på honom en gång. red på långa tyglar och helt plötsligt så sticker han. Det blev till att korta tyglarna fort som fan , försöka stanna, misslyckas, svära, skrika, och sen göra en volt. Han stannade tillslut, tack gud :)

Efter stallet mötte jag Lollo på stn. Vi såg tre gamlingar (!) som parkerade med sin skruttbil mitt i centrum och gick in på cafeet å fika. asså jag höll på å garva ihjäl mig, såg så jävla roligt ut! haha. Sen gick vi hem till mig å då kom Klara oxå. Dom satt å läste tidningar i mitt rum så jag kollade på TV istället. höhö.

Nu har jag just kollat på idol. Måns var med och utklädd till värsta ..marylin manson ^^ Kishti märkte att det var måns innan jag gjorde det så hon typ stod å krama honom å jag trodde hon var helt cp :P fast sen fatta jag oxå att det var måns (Y) han gick inte vidare tyvärr xD haha   
http://www.tv4.se/player/categories.aspx?progId=160212&itemId=&treeId=302401&displayTreeId=   hum fast där ser man bara när han sjunger :P fast när man vet att det är måns hör man direkt att det e han... :P xD men det var skitkul endå ^^

men men, typ det jag hade att skriva idag.. Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Klara

Syrran lista ut att det var måns redan på
reklamen,så jag var förbered ;) haha. Puss(L)

Postat av: Tove

tråkigt. din syrra ska ha stryk ^^ hah nejdå.

2007-09-18 @ 22:13:18
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback