niggah !

Heej (:
Okej, asså jag är fan stolt över mig själv xD Baldur gick jättebra idag! asså i början gick det såklart dåligt men jag förbjöd mig själv att dampa. så jag bara samlade mina krafter å försökte igen , igen &igen. tillslut gick det, han trängde visserligen inåt men inte alls lika mkt, han gick på en VOLT I HÖGERVARV ! I RÄTT FORM! okej. kanske itne så speciellt men asså det var föööörsta gången han gick på volt  i högervarv (: såå stolt asså. så gick han i form å allting oxå :D hihi. och i stallet behövde jag inte slå eller skrika på honom en enda gång. jag HOPPAS att det inte bara är tillfälligt. Just nu älskar jag honom så mkt att jag nästan grinar. Seriöst, jag fick typ glädjetårar när jag hade ridit :P

Btw så var en i min klass med till stallet ida (: hon typ hjälpte mig med insläppet åså, asså jag e så laaat! haha. men hon red lite åså med (: hih. men det var typ trevligt. Imorn flyttar Henna in oxå, hon å Baldur nosa på varann genom boxgallret åsen typ helt plötsligt så hoppa på båda bakor å lixom gnäggade/skrek sådär ljust xD jag höll fan på å skita på mig :P mitt i tystnaden lixom, hehe.

blev väldigt mkt om stallet nu ^^ hehe. I skolan hade jag matte och data. Guud vad trött jag var ! jag är alltid jättetrött i skolan, det måste vara miljön där xD . jag har skitmkt läxor nu oxå.. eller två stora läxor. gör dom nog på måndag när jag ändå e ledig å ska inte till stallet för det är Ewelinas första dag ;) .. men men, har inte så mkt att skriva. ska se idol hos åsa sen :P om man inte blir inbjuden nån annanstans xD Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback