Shleu.

I've got some really big problems with ma pony.  På söndag kommer dock en tjej som ska provrida å ev. bli medryttare (och alltså försöka rida till han lite) eftersom jag är oduglig ;) Hade vart okej om han var jättepigg å hoppa runt och skutta, det e ju bara roligt. Men nu, BAAAH. Anw. idag ska jag rida ut med Sofia.

Kunde inte skriva igår cause this stupid site bara lagga hela tiden. gmdfl. Igår var jag i stallet med Julle, skulle rida på banan, fick utbrott, satt och skrek könsord och diverse andra grova uttryck till min häst. Kom hem och gjorde inget speciellt. Kollade på Idol sen, alltid lika roligt xD

Just nu bor Axel och Felicia hemma hos oss för att Åsa är i bryssel. Så jag lämnade Fia på dagis idag xD gick sedan till skolan för att lyssna på nån lärare som pratar extremely annoying. Det var typ lite småpratigt på lektionen och hon ba: "asså jag måste ge er beröm för att ni är så tysta och duktiga! Det är faktiskt bevisat att man lär sig BÄTTRE när det är tyst i klassrummet" men gaah, really? men slutade iaf 10.40 NICE!

Vi har ingen mat hemma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback