The cure.

Sho. Var inte inne på datan igår utom en kortis på kvällen innan jag la mig ^^ .
Igår vare först skola en timme, sen hem å baka kladdkaka. Sen tog jag å Julle bussen till stallet. Hade insläppet å de. Red dressyr på banan men det gick åt helvete :( Han e jätteseg å bara vägrar gå ut i hörnen åså går han inåt hela tiden på fyrkanten men sen när man går på volten så vill han gå på spåret åså ibland tvärstannar han å typ vägrar gå å bara ÅHH! :( gick så jävla dåligt. men men.. när jag kom hem åkte jag direkt till Carro på middag, sen kom det nåra snubbar, vi skulle dra till en annan fest men killarna fick inte komma in så då gick vi såklart vidare med dom , för man brukar inte direkt lämna sin polare bara sådär. Men sen så ville tydligen vissa göra det iaf så då kunde vi inte gå tillbaka. Men då fick vi tag på en ny fest så vi drog dit :P Fast jag var tvungen att gitta hem. Men hoppas att Josse å Klara hade SKITKUL :)

Idag har jag bara hunnit äta frulle, snacka lite med Maria, förbannat mig över regnet å pratat ut med Lollo, underbart ! <3 ;) men iaf, blire håkan ikväll eller? :/ det ska regna..

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag vette fan om jag får gå. Mamma är helt lack på mig för hon kom fram till att jag var jävligt bakis ><:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback