ge mig mod..

Måndag igen. kom i tid till skolan, orkade faktiskt gå upp, fast jag inte kunde somna igår som vanligt >< hade matte och det gick väl ganska bra, sen engelska. Vi håller fortfarande på med barnteatern och jag måste säga att det går framåt för våran grupp :) Sen slutade jag, haha. Gick hem, satt vid datorn, kollade lite på vänner, sen till station köpte cancer, tillbaks tiill skolan å träffa Linda så åkte vi å red :) Det var trevligt och Baldur var helt sjukt snäll <3 han bockade INGEN gång! bara kickade lite. Han stack inte heller :) haha men vi skulle rejsa på remsorna vid hallinge där och Linda kunde typ inte kontrollera primus (haha) alltså, men det var kuul :) båda hästarna var blöta av svett när vi kom hem xD Sen kom jag hem iallafall kollade på OC och nu sitter jag här. Felicia är på väg upp, justem, vi ska till junibacken med skolan på onsdag så då ska hon följa med ;) hon är ju typ min syster så. det ska bli roligt =) ikväll ska jag ut och springa, JAG SKA! jag måste måste måste.

Började på träningsdagboken igår, äntligen! kunde ju ändå inte sova så det var ju ett ypperligt tillfälle ;) men jag måste verkligen träna på riktigt innan jag blir överviktig ärligt asså, :O haha. men aja, jag har bestämt mig för att ge mfu en chans (öppen psykiatrisk vård nånting bla.) jag ska verkligen försöka, är sick of this, då kan jag få bättre sömntabletter och även ångestdämpande,.. säkert inte första mötet men jag fattar annars inte hur jag ska mig ur skiten helt ärligt. Har försökt så många gånger förut, alla dessa samtal, ifyllda papper, recept på mediciner som aldrig hämtas ut, jag ska ta tag i det här nu, boka in min jävla lycka i kalendern!
Jag är livrädd.


Dagens låt: you have killed me - morrissey
Dagens dusch: Ingen ännu xD
Dagens frisyr: upsatt så gott det går å plattat
Dagens smink: mascara, kajal de vanliga
Dagens klädsel: svarta stuprör, lång t-shirt
Dagens händelse: inget speciellt, red och baldur var ursnäll ^^ <3 
Dagens planer: träna ikväll, annars inget
Dagens vill ha: vår !
Dagens saknad: Maria
Dagens drog: haha, ingen alls faktiskt
Dagens tråkigaste: håltimme
Dagens finaste: Baldur <3
Dagens måste: städa ! (kommer inte att hända)
Dagens dricka: cola zero ofc.
Dagens köp: en tändare xD
Dagens mat: en macka, ett ägg, lite choklad.
Dagens kärlek: nej ^^
Dagens mående: illamående.

Kommentarer
Postat av: Louise

Du verkar mer inställd på att försöka nu än du brukar.. annars brukar du skriva ett "men det kommer säkert inte gå" eller dylikt :) lycka till sötnos! det är ju vår nu och det märks till och med jag har börjat träna :) ska vi anmäla oss till vårruset? vissa räknar faktiskt cigg som en drog .. iaf en snubbe i kassan när ja köpte det :P om/när du slarvar bort din tändare kan du få min.. tänkte ge dig den på din födelsedag men glömde :P puss puss!!! puss

2008-04-07 @ 21:15:27
Postat av: Klara

Glömmde säga att han inte gått så mycket på ett tag så han kan vara lite pigg, haha :P Bara att säga till om ni vill låna honom nån
mer dag.
Hoppas det går bra gumman :) Puss sötaste!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback