grattis till mig

Nu är jag 18! :D :D: :D:DD:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: yey! :P

Har inte gjort så mycket speciellt ändå. Vaknade först av alla i familjen, xD vet inte varför så tidigt men gick upp och började städa från gårdagen, fett med trevligt middag =) sen cyklade jag till stallet, red barbacka på banan <3 cyklade hem, åkte direkt till srk, gick en promenad på en halvtimme medan Julle red. Sen har jag ätit middag (kött å flyftpoatis typ, å sen tårta me champagne ;D yum yum.

Sen snacka ja me Linda idag, jag fick VG på ergonomiprovet!!! kan typ inte fatta det. det var jättesvårt ju! :) värsta bra present :P men annars fick jag pengar och champagne i present :P så nu har ja råd att åka till arvika, men jag är ändå osäker.. asså jag VILL verkligen skiiitmkt, men det e så mkt pengar :/ det blir typ 2000 liksom. bah, svårt de där. nån som vill sponsra? :P haha,.

men men, grattis till mig ! pusshej

Kommentarer
Postat av: Sara

Gratttis :)

Postat av: Rebecca

GRATTIS, 18 skall ju firas rejält :)

www.rebeccasblogg.se

2008-04-05 @ 21:55:31
Postat av: Emma

Grattis!! :)

2008-04-05 @ 21:58:01
URL: http://acira.blogg.se
Postat av: Kitty

GRATTIS!

2008-04-05 @ 22:15:09
URL: http://iamtheparty.blogg.se
Postat av: Louise

Lät som en bra dag :) värsta hurtbullen du va också! har du kvar cash fortfarande efter shoppandet? Me love you long time!

2008-04-07 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback