toorsdag ,

Shenna.
Idag försov jag mig som vanligt. Sen hade jag barn å fritid å hundra år., var en ganska bra dag faktiskt. Men efter engelskan började jag få sådär ont i hjärtat eller vad det är som sprider sig till armen :/ träffade Becca sen och det gick över för ett tag, bjöd in henne till middagen imorgon :D men sen på gympalektionen fick jag massa med ångest och låste in mig, började hyperventliera sen kom L och vi gick ut, jag tryckte in en sten i ett sår och hela fick plats , jag vet inte varför jag skriver det men de fick mig att lugna ner mig. Sen satt vi å pratade om allt möjligt när folk hade gått, bara avleda tankarna lite. jag fattar inte .. börjar alltid få ångest när jag är bland folk. asså de e okej om man bara sitter i klassummet, men när man ska göra saker. typ på gympan, får för mig att alla glor och dömer mig och snackar skit hela tiden, alltså jag är helt säkler på det och jag vill bara försvinna skämms till tusen, det går inte att förklara.. så skit i de :P

Fredag imorn :) ska cykla till stallet , erica ska följa med och hjälpa mig hoppa. tänkte ställa upp bar ett hinder, :) så hoppas de blir vårigt väder :) nu ska ja se klart på du är vad du äter xD pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback