can you turn my black roses red ?

hejsvejs.
känner mig lite mer uppåt idag. det är iallfall inte kolsvart. Har tagit med mig lite plugg hem och det ska göras. tänkte börja nu när ja bloggat klart. Hade bara två lektioner idag, men försov mig. IGEN. jag kan inte gå upp 7 , ärligt. det e sjukt tidigt. :/ Sen efter datan blev det sjuksyster igen. not good. jag måste göra nåt mig själv, ärligt. men men,. idag ska jag iaf till stallet med Klara :) senare.. nu lyssnar ja på look what they've done to my song, den e ju lite kjut :P


jag är bra som jag är jag är bra som jag är jag är bra som jag är jag är bra som jag är.. spelar ingen roll hur många gånger jag säger det eller skriver det. Det vägrar bankas in i mitt huvud. jag kan inte tro på det..

Kommentarer
Postat av: Louise

Du ÄR bra som du är :) varför skulle du annars ha så fina, smarta söta coola roliga vänner? så som jag :P

2008-02-10 @ 21:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback