Hur förklarar man för någon nåt man inte kan förklara för sig själv?

Sov till 1 idag ungefär, kollade på tv till 3, åkte till stallet. skrittade ut barbacka , det går inte att rida nånstans, stenhårt. men han var snäll :) kom hem, käkade lite, sen har jag setat vid datorn lite, mest kollat på TV . Jag blir alltid så jävla deprimerad när jag inte gör något. Imorn kommer jag antagligen ligga i sängen hela dagen som förra söndagen. bah. kollade iaf på lasses bidrag i melodiäckelfestivalen. Han var jättebra, men gick självklart inte vidare. Så där blev jag ännu en gång påmind om VARFÖR MAN INTEEE KOLLAR PÅ SKITEN. hehe :P ah, halv 10 kommer iaf en film jag ska se. sen blire väl antagligen att jag drar ut ett tag , sen sova. peuth, jag vet ej. pusshejs.
det kliar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback