it seems like everyday I make mistakes, I just can't get it right.

sho.
skola ida mellan 8 och 10.30 , matten var jag duktig på som vanligt :P haha, sen hade vi data med han hade inte planerat nåt uppgift eller nåt så vi fick göra lite va vi ville på datan. roade mig med harpan, hehe. sen efter skolan gick ja till station å mötte Ev. vi fikade :) mkt trevligt. sen på eftermiddagen var jag då i stallet. red ut med klara å de va skitkul :) vi rejsade på remsorna jag är stolt över min lilla pojk ;D kom hem och åt kebab, å ja har ingen aning om vad jag ska göra ikväll! så tråkigt. JAG HATAR ATT JA ALDRIG HAR NÅT ATT GÖRA! PALLA. shit, blir väl let's dance --' de e efan tråkigt. hepp , hejdå xD

Kommentarer
Postat av: Louie

Har inte heller nått att göra men har varit helt lost och trött idag så ska bara bli skönt:) puss på dig mitt vaniljhjärta!

2008-02-15 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback