Shake it off.

Hello.
Var på bio igår med Hanna å så ska vi hämta biljetterna, så måste vi visa leg! ärligt. vi ser ju verkligen ut att vara 14. speciellt inte Hanna ärligt hon ser ut å vara närmare 20 :P så jävla sinnessjukt,. Så hennes pappa fick åka å hämta ut dom åt oss. han ville skära halsen av dom idioterna :D synd att han inte gjorde de.. iaf sen hann vi inte käka som vi tänkte så de blev donken. 3:e gången på  två dar för min del.  fredag lunch och sen på lördag dåra så blev de både lunch å middag >.< haha. Men hursomhelst filmen var SKITBRA ! amagad asså xD I am Legend såg  vi förresten, måste ses! älskade den även fast ja höll på å skita på mig nåra gånger blev skiträdd xD hhaha. Sen när bion va slut så var klockan typ 11 å vi skulle gå till bussen, då går den inte förrän 23.55 ! så vi går tillbaks in i heron (uppför världens isgata^^) å sitter där inne på en bänk å luffar, när vi kommer hem så gör vi nads. Hon har ett eget "hus" typ så vi gick dit å chilla, sen satt vi å snacka å lyssna på musik fram till 7 på morronen <3 gick ut å tog en cigg lite då & då. var väldigt soft. sen sov vi faktiskt bara till två endå. å sen har vi kollat på music & lyrics. den var rätt bra ;D sen skulle ja åka hem, fick skuss till flempan och missar precis tåget! så får sitta å vänta en kvart >.< haha jag överlevde faktiskt.

Nu har ja städat mitt rum ! stolt.- eller julle gjorde de mesta men endå. hähä. hon fick 20 spänn för de,
Dear mr. president <3 ääälskar låten. hihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback