fuckfuckfuck.

allt och alla kan ta sig nånstans. JAG ORKAR INTE. Jag vill lägga mig å gå upp om två månader. Hela februari & mars kommer bara bli skiit. sen är det åtminstone vår så man kan vara ute lite. Den som dödar mig får alla pengar ja har . (haha typ 600 spänn) men vadå det kan va värt de.

Positiva e iaf att jag har väldigt lite lektioner. slutar vid 11 de flesta dagarna. imorn blir ja hemma... typ.
hum ja minns inte när ja skrev sist, va på antis 18-års fest i lördags när ja kom hem från åre :) det var riktigt trevligt faktiskt. och jag blev inte ett dugg aspackad. JAG TÅL SPRIT IGEN , WOHO! ^^, Sen på söndan sov ja till två, åkte direkt till stallet kom hem , käka kebab kolla på TV å sen var den dagen slut,. hähä. vakna imorse åså var den dagen förstörd. men snart ska ja till romme ! de ska bli kul. förutom att alla fortfarande e sopor. man kanske skulle hyra en bräda istället .. fast nej, för dyrt och fööör smärtsamt. man ska ju sitta i en buss sen hem...

får väl åka för mig själv :P mobbat >.< fsdgklkhöf. jag är hungrig,. ska laga mat. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback