hejs

nu e ja hemma från festerna xD haha . började kvällen med middag och lite förkrök hos Carro :) mkt trevligt. vi unnade oss taxi till festen hos Dan sen. hade skitroligt. trevliga människor  som man inte träffat på år å dar ! där var vi bara till två eller nåt, sen drog vi till efterfest singstar hos Sofia ;D haha, fett rolit :) orkar inte skriva detaljer åså. fast ja glömde min väska hos sofia. men hellre där än hos dan då hade ja dött. men ja borde´vekrligen sova kvart i 6 på morronen. men e inte så trött ska nog kolla på nåt avsnitt av vänner , har fått tv i mitt rum :D sen står mitt i rummet så ja ska kunna ligga i min säng å kolla. ska nog städa mitt rum imorn. aja pusshej. `GOTT NYTT ÅR! :D

Kommentarer
Postat av: Joakim

Detsamma Tove! :D
Skulle vi träffas under lovet?

Postat av: tove

juste det hade ja glömmit :D ääh typ i helgen? fast bara så du vet ja e fatti så vi kan inte göra nåt som kostar (A)

2008-01-03 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback