I love you from the bottom of my vodkaflaska ;)

hej hej hemskt mkt hej
Jag är skittrött. jag haatar APU ^^ först börjar man fett tidigt. Sen har man bajstråkig 6½ timme av 7. åh. vi får inte ens god mat så man kan inte se fram emot lunchen heller :( men de e bara 3 dar kvar nu sen åker ja till åre å det ska bli så jävla skönt och roligt. ni förstår bara inte. behöver verkligen de. <3

Idag försov jag mig , hehe. men hon ba garva å typ: aja du e ju här nu iaf. så de va ju tur. trots känner ja mig lite illa itll mods när inte Fia e där. för dom andra fröknarna verkar inte gilla mig :P asså dom e gamla. eller typ 40-50 ^^ dock kommer fia imorn igen :)

Idag va iaf Martina sjuk så ja va i stallet. red på banan. gick helt okej. kunde gått bättre :P men ja blir så omotiverad :P när ja kom hem åt ja baguette <3 det gillar vi. jag måste äta ännu mer sen när andra avenyn börjar xD sen ikväll ska jag se "I huvudet på Gynning" xD jag slår vad om att du kommer se det Jocke, eller hur ? xD

aja nu ska jag slappa. e så trött ! tror ja har nån sjukdom vafan. ständigt trött ^^ xD HEJDÅ .

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tror jag också har den sjukdomen, är också ständigt trött, sov nästan fyra timmar när jag kom hem från skolan idag :P Känner mig som värsta pensionären :P
Jag vill också slippa skolan :( Först praktik och sen semester, är inte avis på att du ska till åre bara :P
Har du hittat bilderna förresten? :P puss puss

2008-01-15 @ 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback