aow.

tråkdeppigjobbigdag. 

Söndag, var med Viktor ofc, sen skulle vi träffa Lollo, först skulle jag dock gå förbi Danne men sen blev det att vi blev kvar där ;) så jag, danne å viktor delade på en vodka, var väl nog ändå bara jag och danne som drack så mkt. drack alldeles för fort å spydde xD hahaha,. Vi kollade på million dollar baby, älskar verkligen den filmen.

Måndag, skulle åkte och bowlat men det var helvtes jävla väder så vi pallade inte. Så skulle vi vända på en liten parkering, ej plogad, och fastnar sjävklart >< jag å micke går ut för att putta på men det är snorhalt å våra fötter får inget fäste :P sen tillslut kommer en man å hjälper oss, haha. det var fett skämmigt ^^ sen åkte jag till stallet iaf.
På kvällen åkte jag ut till Hanna för en krök-natt. lika trevligt som vanligt :) 

Tisdag, var med Hanna till 4-tiden, då åkte jag hem och var med Eva :) sen kom Klara dit och vi tre drog till Patrik å hängde där, mkt trevligt utom att eva blev magsjuk :P hehe. Var panikslagen när jag gick hem. Gick vid gymnasiet och först hör man att någon går i skohen (sjävklart ett djur!) men sen hör jag att de låter på parkeringen precis som fotsteg i snön men det är ingen där. Höll på å döööö! haha. usch., men kom hem helskinnad iaf. Sen vaknade jag rätt tidigt idag typ 10. så jag vet ej vad ja ska göra idag,.. men men,m ska till stallet senare ofc. nu ska jag se andra avenyn ;) pusshejs

Kommentarer
Postat av: Louise

du e så söt, vet du det? låter som du haft de trevlans iaf puss puss

2008-03-26 @ 14:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback