how do you walk with your head held high?

Freedag. Ikväll ska jag vara barnvakt mellan ca 17 och 21. Sen vet jag inte. Hoppas att någon vill ses, fast alla kanske ska festa? jag pallar inte :/ har totalt tröttnat på det, jag skämms på riktigt. hursomhelst. imorgon kommer min släkt på mammas sida hit :D <3 dom bästa av alla. vi ses typ sällan. Men nu ska vi ha överaskningsfest för min morfar så :) t.o.m Rickard kommer, han är fuckin 2 meter :D hursomhelst. Idag var jag på alla mina lektioner! (två stycken but still) , på datan skulle vi rita självporträtt i paint :S men det var ju inte en speciellt svår uppgift iallafall. Sen när jag kom hem har jag faktist städat och tvättat. först kollade jag på vänner såklart och åt glass ^^ det var fett äckligt, jag skulle trycka ut kolasås å så smällde det till, då hade det gått värsta hålet högst upp på tuben så det rann massa kolasås över hela tuben plus min hand!! fett äcklo. men det var gott att äta iaf :P Men nu måste jag till stallet. har mkt att göra, ska rida å insläppet å allt :P Jag måste egentligen chilla som fan för mitt halsont håller på att gå över å vill inte att de ska komma tillbaks. men jaja, xD ha de bra alla å skicka sms om nån vill ses ikväll!!!! :P puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback