Jag är som ensammast i sällskap av andra.

Nu har jag tagit en promenad på 1 timme och en kvart tsm med Eva :) Vi gick förbi skolan och vem sitter i ett klassrum halv 10 på kvällen om inte Lennart? fett skum han är xD Men det var då trevligt med en prommis.

Innan åt jag pancakes och sjungit total eclipse of the heart och spice girls på singstar :P hah. Imorgon är jag ledig och jag vet ej vad jag ska göra hela dagen. ska till stallet på morronen å till ica maxi på kvällen. men hela dagen är toooom. trååk. 

There were times in my life
When I was goin' insane
Tryin' to walk through
The pain
When I lost my grip
And I hit the floor
Yeah, I thought I could leave
but couldn't get out the door
I was so sick and tired
Of a livin' a lie
I was wishin' that I
Would die

 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback