jag skakar av all denna meningslöshet

Jag: sofie, fick vi IG på grupparbetet?
Sofie: neej, men ni måste göra en hel del kompletteringar.


Jahadu? då fick vi ju IG din idiot :P  Imorse hade det vänt sig i huvudet på mig. Jag var helt säker på att vi började 8.40 men vi började visst 8. Jag har ingen aning vad jag fick 8.40 ifrån för vi börjar inte så någon dag alls :P Men ja kom 8.30 iaf å hade matte ett tag, jobbade ingenting :) (Y) sen hade vi BF och då gjorde en grupp redovisning på 30 minuter med värsta filmen och 13 A4 och allt. helt ambitiösa, jävla losers (ja ,jag e avundsjuk , vill oxå kunna vara motiverad :)) sen håltimme, då var jag me Josefine och Carro ja. Sen hade vi BF igeeen. Då hade vi våran redovisning, sammanlagt en halv A4 :P yeeey. å sen sluta ja för dagen. så nu har ja skiiittråkigt. imorn e ja ledig, vem vill skolka å leka me mig ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback