jag står på benen!

Det gör inte lika ont att andas idag heller.

Idag fick jag äntligen sova ut! vaknade egentligen vid 8 men kollade ut genom fönstret och bestämde mig för att sova vidare, jävla snö! Sen följde jag med Åsa till ica maxi för jag hade inte direkt något bättre för mig. har vart i stallet ofc. Tänkte rida men det gick typ inte, massa snö som packas under hans fötter plus stenhårt överallt så de blev bara skritt å lite trav längs vägen, plus några galoppsprång och en bockning ;) <3

Sen har vi ätit tacos med stora familjen. Utom pappa han är i tyskland. så skönt! Mycket bättre stämning hemma plus mami är gladare å snällare med :) Vi ska åka å shoppa på söndag!

Jag och Åsa har bytt mobil, hennes är typ gammal och mycket sämre än min xD men e så trött på min mobil. men nu ska jag spela singstar, puss

Kommentarer
Postat av: Louise

okej, låter som ett nedbyte? hur kan man tröttna på en mobil, man ringer ju bara på den? :P

2008-03-22 @ 19:44:45
Postat av: tove

haha men man tröttnar ju ändå för man ser den varje dag, plus att jag ringer faktiskt inte bara, jag tar kort, smsar, spelar osv ^^ haha

2008-03-22 @ 23:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback