söndagskänsla.

Känns verkligen som söndag idag! Har vart på srk idag och sen hos Baldur <3

Dock tvingar pappa och åsa mig att köra idag, PANIK! på  riktigt, är så jävla rädd :P Varför tvingar dom mig :( Fett onödigt jag kommer få skador, och pappa med för den delen eftersom han sitter på sätet bredvid. Jag vågar verkligen inte övningsköra, verkar så läääskigt. men känns ändå som jag borde ta tjuren vid hornen nån gång. Gick den där kursen i början av september så.. men jag skriver sen om hur de gick! Om jag inte ligger på sjukan förstås.. Jag kanske råkar komma åt gasen stenhårt så vi flyger iväg å sen krockar rakt in i något och dör :D nej fan, ska fårga om vi kan dra snart så ja får de avklarat :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback